Živimo v 21em stoletju, kar pomeni, da se je že skoraj da celoten svet okoli nas digitaliziral. To pa je naredila tehnologija, ki nam je omogočila, da se danes skoraj da vse lahko naredi konkretno hitreje s pomočjo digitalizacije in digitalnega komuniciranja. Tako pa je tudi postalo z prodajo, oziroma z marketingom. Telefonski marketing se je danes konkretno že razširil, saj je prišlo do ugotovitve, da je to daleč najbolj učinkovit način prodaje in marketinga, ter sklanjanja raznih dogovorov.
Glavna prednost, ki jo ima telefonski marketing, pred navadnim marketingom, je ta, da se za telefonski marketing porabi konkretno manj časa, kot se s kakšnimi drugimi oblikami marketinga. To pa zato, ker telefonski marketing ne zahteva veliko. Vse potrebno se je mogoče dogovoriti v nekaj minutah preko telefonskega klica, kar pomeni, da ni potrebnega nobenega druženja oziroma sestanka v živo, kar je lahko zelo zamudno. Še posebej pa pride telefonski marketing prav, kadar sta osebi na obeh straneh telefonskega klica, zelo daleč, ter bi potovanje za sestanek v živo, lahko vzel ogromno časa, kar pa res ni potrebno v današnjem hitrem okolju.
Tako pa je še ena prednost telefonskega marketinga tudi ta, da je mogoče doseči veliko več strank. To pa pride ravno iz razlogov, katere smo že obravnavali. Torej sam marketing poteka preko telefonskega klica. Ta klic pa je lahko dolg zgolj nekaj minut, saj se lahko zelo hitro zmenimo vse potrebno. Prav tako pa tukaj ni tistega nepotrebnega časa, ki ga porabimo, da pridemo na kraj, kjer bi se morali dogovoriti določene zadeve.
Vsi ti razlogi pa naredijo telefonski marketing način prodaje tudi za prihodnost. Trenutno nimamo hitrejšega načina marketa, tako da je ta metoda zelo uspešna in pa priljubljena, tako za stranke, kot tudi za podjetja, ki se ukvarjajo s marketingom. Zato pa je tudi to tako priljubljeni način marketinga.